Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Tietjerk, Nederland van Caia Côté - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Tietjerk, Nederland van Caia Côté - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Caia

Blijf op de hoogte en volg Caia

20 Januari 2014 | Nederland, Tietjerk

Het is bijna zo ver, over anderhalve week vlieg ik naar Costa Rica om daar een jaar te verblijven. Het komt nu wel heel dichtbij, laatste dingen nog regelen en dan gaan!

Afgelopen weekend een afscheidsfeest gehouden voor vrienden, en aankomend weekend voor familie. Er zijn nog geen tranen gevallen bij het afscheid dus het valt nog mee gelukkig!

Een droom wordt werkelijkheid, iets waar ik twee jaar naar toe heb geleefd wordt nu echt.. ik bevat het nog niet echt maar dat komt wel als ik op Schiphol sta. Maar ik heb er wel onwijs veel zin in! Weg uit dit kikkerland en op naar de zon!!

  • 26 Januari 2014 - 15:03

    Oma En Opa Moorlag:

    We komen woensdag naar Schiphol om je uit te zwaaien. Snik ;-)

  • 26 Januari 2014 - 18:03

    Marianne:

    Je hebt wel een hele mooie plek uitgekozen!!!! En zonnig!!!!! Een goeie reis en een goede tijd toegewenst!!!!!

  • 26 Januari 2014 - 18:26

    Mama:

    laatste loodjes meid en dan eindelijk ja eindelijk op eigen benen en al bibberen ze effe .... je kan het!!
    Dikke TUUT, Mama

  • 27 Januari 2014 - 16:11

    Oma Moorlag:

    Hoi Caia,

    Nog twee nachtjes en dan ga je. Tot woensdag. Oma.

  • 30 Januari 2014 - 16:45

    Mama:

    Nou dame 24 uur aan het reizen, nu nog de bus en dan eindelijk gearriveerd op je bestemming,ik ben jaloers op dat vliegje die jou wel kan zien....:-) :-) :-) Dikke tuut!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caia

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 3307

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 29 Januari 2015

Costa Rica

Landen bezocht: